SISTA DAGEN SOM 14 ÅR

Jag vet att det här inlägger låter som "Ja nu får ni inte glömma min födelsedag imorgon, tänkte bara påminna er om att skriva grattis". Men det var inte min poäng. 
Idag har vi haft bad på idrotten. Och det gick bra, är nöjd med mitt resultat. 
Men när vi skulle duscha så gjorde jag och några tjejer en yolo. För första gången i mitt liv så var jag busig typ. 
Men man måste ju göra någon sån när man är ung, och det var ju ändå inte så farligt. 
Vi gick in i äventyrsbadet & åkte en gång i mellanbanan allihopa. 
Men när vi skulle åka en andra å sista gång.... Så kom badvakten. 
"Det här ingick inte i eran simlektion, ut här ifrån!" Och eftersom jag kom ut först så fick jag all skäll då.
Jag tog det som en hund och gick tillbaka in. Asså visste att vi skulle bli påkomna bara för att jag var med.
Har aldrig varit med på det tidigare för jag har varit en riktig chicken. Men nu drog jag en yolo som gick åt fanders typ. Men det var kul. Haha ni andra som tycker att jag fortfarande är en chicken eftersom det där var en "lagförbrytargrej" för mig typ..  & för övriga badass kanske det är att krossa en ruta eller tända eld på ett hus är en lagförbrytning. Men så lågt kommer jag dock aldrig sjunka.
Men jag ser fram emot min dag imorgon riktigt mycket, har inte tänkt så överdrivet mycket på att det faktiskt är min födelsedag imorgon men det ska bli så roligt att äntligen fylla igen. Jag är liksom inställd på att det ska bli en bra dag så då kommer det ju bli det. 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback