MENSVÄRK

Har världens mensvärk just nu.. hatar det. 
Men idag kommer Mormor, morfar, Kicki & Lisa. Vi ska fira mig idag. Det är alltid dom jag bjuder på mitt "släktkalas", det är för att det är dom jag umgås mest med. Bjuder också mina kusiner, men dom brukar inte kunna komma för det krockar med jobb & dom bor i Stockholm så det kan bli struligt. Men det kommer bli en jättebra dag. 
Sover kanske hos Anton ikväll vilket jag hoppas på riktigt mycket, skulle va så himla mysigt!
Ska ta kort på allt jag har fått sen & lägga upp. Är så nöjd med allt hittils!
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback