LUCIA

Har anmält mig till lucia för första gången. Ska faktist bli riktgt kul! Och Gud va kul att vara lucia, fast haha ingen skulle rösta på mig när det finns så himla många som är så otroligt vackra. Fast åh vilken ära känner jag, att bli framröstad till lucia. Det skulle vaga en otrolig känsla. Men jag tänker inte be någon rösta på mig eller lägga upp nåt som tigger för att bli framröstad till det. Man bestämmer själv vilken man ska rösta på och inte typ blir mutad. Aha låter som en likabehandlingsplan eller nåt som en lärare skrivit. Ikväll ska jag sova hos Anton och just nu är jag på haffas. Gillar inte det egentligen fast de är aschill här så jag har lagt mig längst bort i mörkret och lyssnar på musik. Det är så skönt! Lyssnade på Ola Svenssons låtar och började gråta till dom haha. 



Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback