KVÄLLSMIL

Jag och underbara Kajsa har som en rutin att gå en mil varje Onsdag. Det är så himla bra på alla sätt!
Det är bra att gå en-mils-powerwalk varje onsdag, bra för motionen och as skönt att gå på kvällen & bara snacka ut om allt mellan himmel & jord. Det är verkligen en riktigt bra ny rutin!
Imorgon har vi bad.. oh fuck. 
SKOJA! Älskar bad, det är skitkul, och jag skäms inte över min kropp så det är bra. Eller isåfall bara "boobsen" & min mage, lår. Okej dert var typ hela min kropp men jag skäms inte bokstavligen utan jag är väl bara missnöjd eller skulle vilja ändra på det lite. Men jag ser fram emot det & det ska bli riktigt kul verkligen, problemet är att jag inte har någon egen snygg bikini.. Så jag ska nog låna Alicias eller ta nån gammal. Det visar sig, det är ju inte det största problemet här i världen om man säger så.
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback