KUPAN

Igår kom Lisa till oss och sov här, hon sover hos oss en natt till. 
Idag har vi varit i kupolen och jag köpte två tröjor från Bikbok till mig och sedan ett guldkedjehalsband som jag har velat ha så länge. Köpte också en tröja till min fina pojkvän. Imorgon har vi teatergenrep inför måndagen föreställning. Om ni vill komma och titta haha så är det i Aveny klockan 6 på måndagkväll.
Hoppas ni kommer!
Jag är riktigt taggad! Hoppas verkligen det blir bra!
Puss & Kram. 
Min älskling, vad skulle jag göra utan dig?
 

Kommentarer
Postat av: anonym

Kostar det pengar att kolla på teatern?

Svar: Nej det är gratis :D
Kajsa Olenius

2013-11-17 @ 15:08:37

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback