HATKOMMENTARER

Alltså hatkommentarer är väl alla trötta på?
Iallafall jag, mest när det drabbar andra. För när jag själv får dom så blir jag bara irriterad och skrattretad.
Fast det beror ju såklart på vad det handlar om. Jag har mest fått om det där oskuldsskiten som inte är aktuell längre vilket är så skönt. Ska bara börja med att säga att det är så tröttsamt med till exelmpel "jag förstår inte hur idioter kan tänka så" för alla skriver typ sånna svar till hatkommentarer. Men det är så jävla elakt egentligen, att verkligen nöta in hat i hjärnan. Det är jävligt ovanligt att man inte bryr sig någonting alls. Jag har sett lite på ask att folk skriver massa skit till folk och är anoyma. När dom skriver så många kommentarer på en gång alltså typ spammar kommentarer till samma person och verkligen inte ger sig. Det är så fett irriterande alltså. Önskar att de bara kunde sluta. På grund av dom tar folk livet av sig idag. Vi kan inte ha det så, det är verkligen inte hållbart! 
Jag stöttar alla som får hatkommenterer, ingen förtjänar att få det. Om man har gjort något jävligt dumt är det bättre att säga det i verkligenheten istället för att säga det via ask och vara anonym. 
Men jag själv kan tycka att det är väldigt jobbigt när man får en mil försvarskommentar efter varje annan kommentar från någon man inte känner eller så. Det kan vara väldigt drygt liksom irriterande. Klart det är schysst med försvar men hoppas ni förstår vad jag menar.
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback