FOLK SOM LÄGGER SIG I FÖRHÅLLANDE

 
 
Jag hade so wrong när jag sa att oskuldskiten var igång igen. Igår fick jag på ask igen.
Så jävla drygt! Jag fick frågan "är du fortfarande oskuld?" då svarade jag "privat". Sedan fick jag en kommentar jag inte svarat på ännu, "Så du har blivit av med oskulden? De va på tiden." JAG har slutat bry mig i 15 grejen och allt det där, snälla kan inte du också göra det. Det är fortfarande vi som avgör och vi har lämnat det där nu, det var därför jag tog bort allt på min ask. Jag ville verkligen inte ha mer frågor om det där. Men man får väl staya strong. 
 
Missförstå mig inte nu, men det är så jävla drygt när man har typ 13 försvarsadvokater som ska hjälpa till och alltid finnas för vårat förhållande, och stötta oss och hjälpa oss och bla bla bla. Alltå jag säger såhär. Det är jätte kul när folk tycker bra om mig och Anton, att folk tycker att vi är söta tillsammans och allt det där. Jag tycker verkligen det, jag blir verkligen jätteglad av alla dom kommentarerna!
Men när det bli för mycket, alltså när jag och Anton redan har det bra tillsammans och det ändå kommer typ tusen försvaradvokater och ska hjälpa oss. Liksom jag och Anton lider inte av något fel så att vi inte kan prata med varandra eller något. Vi löser allt som uppstår själva. Och det är ju inte såhär:
 
 "Åh yes vilken lättnad att försvarsadvokat nummer 7 hjälpte mig i den här situationen när jag ville ha den stora kakan men Anton tog den före mig" Nu måste jag skriva 4,5 kilometers tacktal till den som la sig i den här situationen och hjälpte oss att lösa den".
 
Nej så känns det inte.  Jag känner liksom att det blir för mycket ibland och då får jag typ psykbryt. Inte så bra jag vet, men så är jag. Det är liksom inte bara att knäppa med fingrarna så blir jag glad igen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag ÄR troligtvis en av dem...och jag tycker att du har rätt. Ni kan själva lösa det allra mesta! Var rädda om varandra och lyssna färdigt på varandras synpunkter utan att blanda in vinna och förlora i sådana samtal. En av er måste inte alltid vinna. Man kan ju faktiskt både lyssna, ändra sin egen ståndpunkt eller till och med byta ståndpunkt till den andres... Jag säger upp mig som försvarsadvokat. Jag fortsätter på mitt andra uppdrag i stället, genom att vara din mamma... Blir det bra? Kram!!! <3

Svar: Du har rätt i det där mamma! Du är den bästa mamman mamma! MEN , jag syftade inte på dig för du lägger dig inte i, du bryr dig! Och det är en skillnad tycker jag! Love u mami. Kram!!! <3
Kajsa Olenius

2013-11-24 @ 22:54:19

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback