BACK

Det är så jävla skönt att vara tillbaka på bloggen igen! Åh jag har längtat så himla mycket efter den här känslan att blogga. Nu är det verkligen skitkul igen och nu kommer uppdateringen vara mycket bättre. Minst ett inlägg om dagen eller mer skulle jag kunna tro. Är så blessed för att jag kan blogga nu, och att jag har läsare som tycker om det jag skriver och läser det. Det är en obeskrivlig känsla.
Kärlek till er alla, fan va glad jag är att ni läser min blogg.
 
Appropå känsla så längtar jag som fan till Jul & Nyår. Ska försöka hitta en fin nyårs klänning på Nelly.com, vill verkligen vara fin i år. Ska bli så kul med vinter igen, att sova över med Anton, somna till en brasa och gå promenader och ta massa kort. Mysa inomhus med en kopp varm choklad, gå ut på picknick med mysiga människor och grilla korv i den kalla snöyran. Julbaka och fika på ängelen med Alicia. Koka knäck och göra annat julgodis. 
Titta på julkalendern och äta frukost hos Alicia. Mysa med min familj, vänner och underbara pojkvän.
Älskade December du är så välkommen du kan bli. 
Men först ska jag fylla år.
 
Nästan exakt ett år mellan bilderna. 
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback