ALLT ÄR SÅ BRA

Allt är så bra just nu! Verkligen allt, är så nöjd med hur allt är nu. 
Jag har det bra med Anton, med mina vänner & min familj. Älskar det.
Och nästa vecka blir jag 15, känns härligt! 
Idag har varit en bra dag, jag vaknade hos Alicia, vi år frukost och sedan så hjälpte jag dom med flytten.
Sedan åt vi mat tillsammans. Sen gick jag hem gjorde alla mina läxor, och sedan hämtade vi Anton.
Vi var ett långt tag, vi myste och sedan åt vi mat. 
Vi gick en längre promenad på kvällen och bara snackade. Det är verkligen det bästa som finns att snacka med Anton. Han är så ren, åh va jag älskar honom. Följde med honom till bussen och sedan gick jag hem i kalla vinternatten. Haha vinternatt, töntigt det lät. 
Men jag har iallafall haft en skitbra dag idag! Började bra, slutade bra.
 
Förresten så vill jag bara tacka så himla mycket för era kommentarer om min blogg. 
Har hört att det är många som tycker om den och att det jag skriver är bra.
Jag vet att det låter as skrytigt men då får det göra det. Jag är så glad över att ni tycker det.
Och jag blir verkligen jätteglad på riktigt! Jag känner att min blogglust börjar komma tillbaka och det är så himla kul!!
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback