15

Hej! Jag trodde att jag skulle haft tid att blogga men jag har verkligen haft fullt upp hela den här dagen! 
Imorse blev jag väckt av mamma, pappa & Hanna. Fick lyx & åt tårta till frukost. Sen gick jag ner till Alicia & av henne fick jag två Victoria's Secret. Kunde inte fatta det först men det är sant. Fick Pure Seduction. Min favorit! En mist & en body lotion! Av mamma & pappa fick jag pengar & av Hanna en film. Av Bianca i skolan fick jag en shower gel från "i love..." Som luktar såå gott!! Och två ansiktsmasker & en kondom! Av jossan fick jag ett foto från Liseberg, haha! & tre jättefina silversmycken. Efter skolan gick jag hem & städade. Sedan gick jag ner till Alicia och vi kolade på julrecept till när vi ska baka julgodis. Sedan gick jag hem & Anton kom. Senare vid sju kom Antons familj & vi åt mat och tårta. Fick Paris Hiltons parfym Heiress. Den luktar så gott! Dom åkte för ungefär en timme sen å nu ligger jag i sängen med mensvärk som avslut på dagen. Men jag har haft en lång och jättebra dag! Jag är så himla nöjd med allt jag fått! Imorgon kommer Kicki & Lisa, & mormor & morfar. Så det ska också bli kul! Hoppas ni har haft en jättebra dag som jag har haft! Kram!!





Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback