MIN KLÄNNING

Nu har den äntligen kommit! Den kom igår, den satt ganska bra. Den var lite stor, men jag och mamma ska sy in den.
Igår sov jag hos Anton, då insåg jag verkligen vilken prins jag har. Jag hade saknat honom hela dagen trots att han var i skolan. Men jag ville bara va med honom! Så jag sov hos honom.
Idag hade vi spanska prov, det gick inte så himla bra men det gick helt okej ändå. Vi har ju so skrivningar nu, vi ska skriva tal, och imorgon är sista tiden. Jag måste verkligen göra klart allt imorogn. Hoppas allt går bra!
Idag ska jag ut och springa, ska bog springa till sörvik senare ikväll. Men nu måste jag göra min idrott och bild uppgif. Kram!


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback