MIN DAG

Idag har vi haft tema dag som sagt. Vi såg en film som hette Bully, och den handlade om mobbning.
Den berörde mig verkligen. det är hemskt hur vissa personer har det, men det värsta är att folk som kan hjälpa gör inget åt det. Varför existerar ens mobbning? Det är för om man inte är som alla andra så är man inte lika mycket värd. Men man ska inte vara lika som alla andra, utan det är bra att vara unik! 
Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.  Det är det alla måste förstå!
 
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback