MAT

Nu ska jag äta och sedan städa, baka och gå ut och springa.
Igår var en bra dag!
Jag följde med Jossan hem och åt mellis, sen gick vi ner till konfan för vi trodde det var genrep. Men det var tydligen inget så vi satte oss själva och snackade och åt pastasallad.
På kvällen hade vi planer om att gå till trädgården, men det blev inte så. Dock utan alkohol men ja, jag ville se hur det var där. Har aldrig varit där.
Men istället gick jag, Alicia och Bianca ner på stan och köpte lite gott. Jag köpte naturgodis, fy va äckligt det var! Yoghurt grejer köpte jag bara, jag blev typ att må illa av det..
Idag har jag pantat och fick pengarna vilket blev 388:- Tog jätte lång tid, vi hade så mycket att panta men det gick bra!
Ha en bra dag! Kram!


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback