KLAR!

Det här blir min komfirmation & skolavslutningsklänning. Jag är faktikst ganska nöjd!
Vi har beställt en free- bra också. Dock fanns klänningen i minsta storleken bara i Small, men jag kan ha den också! längtar så himla mycket till min konfirmation!
Det ända jag behöver är en ny mascara, alltså min är så himla dålig. Mina ögonfransar blir typ korviga och sneda..
Men jaja, nu har jag klänning och free-bra! Det ända som är kvar är nu skorna, som inte är så himla nödvändiga egentligen men jag vill ändå ha ett par nya :D
Saknar Alicia som är i Grekland, men hon kommer hem på söndag! 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback