JOSEFINE

Sov hos Jossan från igår till idag.
Vi la oss ganska tidigt mot vad jag trodde vi skulle göra.
Idag kommer Alicia äntligen hem efter hela den långa väntan.
Vetinte vad jag och Jossan ska hitta på men det löser vi väl som vanligt!

I fredags var jag och Anton hos Maja och firade hennes 14 års dag. Det var super mysigt, vi var ute i en hänggunga, jag och Anton låg i den och Maja stod bredvid. Men det var inte något med "utanför" alls, utan vi snackade verkligen om allt möjligt.
När vi kom hem sov jag hos Anton.
På dagen så gjorde vi nåt random, vi tog ut täcken kuddar på studsmattan. Det var super mysigt att ligga så!


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback