GODMORGON

Nu ligger jag vaken i sängen och väntat på att Anton ska vakna, men det verkar han inte vilja göra än så jag gör inlägg till er istället.
Idag ska ju jag och Alicia åka till Falun för vår prao.
Jag tror helt seriöst att jag kommer få hemlängtan, även om det är mina underbara morföräldrar vi ska bo hos.
Men det är ju bara en vecka, men jag är redigt taggad för det kommer bli så himla kul!
Det ska bli kul att jobba i en annan stad, och göra nya saker istället för vanliga Ludvika. Jag ska ta med min kamera så vi kanske kan ha fotodag nån eftermiddag efter jobbet.
Jag ska försöka hålla uppdateringen uppe, men vi kommer nog ha mycket annat att göra men det ska nog gå ändå.
Kram på er!


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback