FALUN

Igår sov Alicia hos mig, vi vaknade vid 9 och åt frukost och kollade på tv. 
Senare på dagen åkte vi upp till Falun, vi skulle visa upp oss för vår prao plats och ta reda på lite mer extra saker.
Sedan åt vi mat på Åhléns resturangen och sedan åt vi mjukglass. Träffade Antons pappa :)
Sen åkte vi till kupolen och jag köpte ett par shorts och ett linne på H&M.
Jag och Alicia pluggade lite på eftermiddagen, när hon hade åkt hem sprang jag mot Anton.
När jag mötte Anton, Johan och Alfred så var vi vid vattnet vid väsman en stund.
Sedan sprang jag med dom ut till Sörvik, lite av tiden åkte jag på Antons cykel, men inte mycket!
När vi kom fram så kom mamma och hanna & hämtade mig, och nu är jag hemma.
Nu ska jag se på biggest loser. Ska bättra uppdateringen!

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback