EUROVISION

Just nu kollar jag på Eurovision med familjen, såklart hejar vi på Robin! Åh han förtjänar att vinna allt så himla mycket, han är så bra! Sov hos Anton igår och inatt sover Anton här.
Imorgon kväll ska jag och Alicia åka till Falun och vara där hela veckan för vår praovecka på Piacetto Espresso.
Det är ett café i en galleria, till lunch får vi välja vad vi vill på menyn hela veckan :D
Helgen som kommer ska jag och Alicia, mamma och Hanna åka Birka kryssning.
Enda problemet är att samma helg är det Ludvika marknaden, men jag hinner nog gå på Fredag en stund.
Ska försöka bättra bloggandet under veckan, men ni får ha det riktigt bra!
Kram!
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback