DÅLIG UPPDATERING

Förlåt för min hemska uppdatering, men jag har inte haft ork, tid eller lust.
Men jag ska försöka få mer inspiration. Igår sov Anton hos mig, vi vaknade idag 20 över 7, men då cyklade Anton hem direkt så han skulle hinna gratta sin pappa. Känns som jag inte har träffat honom idag, känns längesen haha.
Nu på dagen har jag bakat och doppat jordgubbar i vitchoklad. Nu är Alicia här och sover över, vi ska upp imorgon eftersom det är konfirmation och vi ska sjunga. Ser fram emot det och ber till Gud att allt ska gå bra! Men det vet jag att det kommer! Min klänning har ej hunnit komma så jag får ta förra årets skolavslutningsklänning istället. Ser verkligen fram emot imorgon, det kommer bli en super bra dag!


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback