BRÖLLOPSDAG, 17 ÅR IHOP

Igår vaknade jag hos Anton, vi åt frukost och gjorde inte mycket på förmiddagen. Men på eftermiddagen efter lunch cyklade vi med Antons föräldrar in till stan, eller jag hade ingen cykel så Anton fick skjutsa mig. Vi åkte in på
Loppisen och där hittade jag ett fynd ganska snabbt. En gammal klocka, den var jätte fin och jag tänkte att den skulle vara fin i mitt rum så jag köpte den för 40:-. Det ända jag inte tänkte på var att jag kan verkligen inte sova till tickande ljud, eller jag kan det men jag blir extremt frustrerad. När vi kollat klart på loppisen svängde vi förbi på piren och satte oss där. Anton och jag fick en varsin ALKOHOLFRI briska i solen. Sedan åkte jag och Anton hem oc var här en stund, jag fixade mig för familjen skulle ut och äta på Akropolis eftersom mamma och pappa har bröllopsdag, 17 år.
Det är ingen speciell siffra men värt att fira ändå, det var jätte gott och jätte mysigt att äta mat där.
När jag kom hem bytte jag om, fotade lite med Hanna och sedan mötte Anton igen för att han skulle sova här.
Så jag cyklade mot sörvik, jag cyklade sammanlagt 7km på 24 minuter. Riktigt nöjd faktiskt! Jag hade ett bra och snabbt tempo, det var bara jobbigt i backar vilket bara var en!
Sedan såg vi på Eurovision på kvällen.


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback