TEATER

Imorse hade jag, Minna, Bianca och Alicia zumba på idrotten. Åh det va skitkul!! Efter det hade vi bild vilket också var jättekul, vi trodde att vi skue a håltimme på både engelska och spanska men det visade sig att vi hade lektion på båda..
Efter skolan gick jag, Tintin och Anton till konfan, letade efter Ullis. Men hon var inte där så vi gick hem till mig och åt mellanmål. Sedan åkte vi med pappa ner till konfan och pratade med Ullis. Imorgon åker jag på teater resa till Stockholm som sagt. Det ska verkligen bli roligt! Sedan på lördag förmiddag tar jag och Tintin tåget till Västerås och väntar på konfirmanderna då vi ska på disco. Ska verkligen bli roligt, men det blir mycket den här helgen. Ska försöka blogga så gott det går.


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback