TEATER RESA

Ja, som jag sa så ska jag och Tintin på teater resa på fredag med alla andra i teater gruppen.
Jag är så glad att jag går på teater, älskar verkligen att stå på scen! 
Känner verkligen att jag hör hemma där.
Iallafall, vi ska åka till Stockholm och göra "psynlig teater". Till exempel gå fram till nån random på stan och snacka om nåt helt ointressant. Som tv programet blåsningen, eller på bar gärnging.
På kvällen ska vi se på "Jesus Christ Superstar" är inte säker om det är musikal eller vanlig teater.
Men det krockar med konfirmations discot i Västerås, men jag och Tintin ska med på det också.
Vi ska åka tåg hem från Stockholm på morgonen.

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback