STOCKHOLM VÄSTERÅS

Det var super roligt i Stockholm verkligen!
Att spela osynlig teater var skitkul! Ska nog göra en videoblogg om hur det var lite senare.
Men vi gjorde iallafall osynlig teater på dagen, sedan åt vi mat osv sedan på kvällen gick vi på Jesus Christ Superstar. Den var helt okej, trodde faktiskt att den skulle vara bättre. Men det var för att dom sjöng-pratade eller vad man ska säga, under hela musikalen. Senare på kvällen gick jag nästan direkt och la mig. 
Vi vaknade nästa morgon halv nio, vi åt fruskost och sedan duschade jag och fixade mig. Sedan gick vi upp mot stationen och jag och Tintin tog tåget och åkte till Västerås. När vi kom fram till Västerås möttes vi av Tintins mamma och sedan shoppade vi lite och sedan mötte vi konfirmanderna. Vi gick in i kyrkan och hade en super mysig gudstjänst i den sjukt stora kyrkan. Sen fick vi gå till Aroskongressen med sugrör. Sen såg vi en sjukt bra teater. Den var så himla rolig!! Sen var det Disco och fotografering. Discot var jätte kul i början, sedan tog vi kort och sedan tillbaka till discot. Det var kul ett tag efter fotograferingen, men det kändes som att jag bara tappade allt och blev typ sur eller nåt. Jag ville helst vara med Anton i det momentet, så jag ringde honom och pratade lite. Sedan åkte vi hem och mamma hämtade mig och Alicia. Hon sov här och nu ska jag snart börja med min dans.

Kommentarer
Postat av: Hanna Ollinen

Du och Dina är så himla söta!

2013-03-19 @ 16:35:38

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback