PROUD

Hej! Nu sitter jag i Antons soffa, jag är så himla mätt! Känns som att jag har ätit hela eftermiddagen..
Ja som ni har sett så la jag ut min dans på video, ja inte för att det var bra kvalité eller så men ja..
Vissa tänkte säkert "hon lägger bara ut den för att hon tyckte att hon var duktig"
Grattis till er som tänkte så för så tycker jag med, jag tycker att jag var jätte modig som vågade tillslut. Detta var från en början en oseriös idé som blev verklighet. Jag lever min dröm när jag står på scenen, älskar det verkligen!! Jag är så himla nöjd och stolt över mig själv, jag kunde ha struntat i detta bara för att de andra inte ville vara med. Men jag gjorde det ändå, ensam, själv. Åh känns verkligen som att jag skryter men jag är så glad att jag gjorde detta!! Tack så hemskt mycket till alla som har varit ett stöd igenom detta, det betyder så himla mycket!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Somsagt kajsa, du var sjukt modig och din dans ... obeskrivligt bra !! :D <3

2013-03-29 @ 19:50:46
URL: http://www.nattstad.se/idastjerna

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback