NERVOSITET

Just nu sitter jag nere och äter frukost, ensam vaken. Åh det pirrar i mina händer, så blir det alltid för mig när jag är nervös. Men jag vet att jag kommer klara det, jag menar inte det för att skryta, för om jag skulle skriva att jag vet att jag skulle klanta mig så skulle jag säkert göra det. Men jag vet att allt kommer gå galant!
 
Jag har blivit av med mitt sötsug!! Så himla skönt, jag är inte ens sugen längre. Har mått så illa senaste dagarna, vetinte varför. Tror det är för att jag har ätit choklad, fast jag inte ens var sugen..
 
Igår åkte Minna till Spanien, åh saknar henne redan.. Det känns liksom tomt utan henne..
Men något positivt är att vi får påsklov idag! Bara påskmix sen lov.
Åh va jag har längtat efter det här, det här är mitt liv, min dröm. 
Jag lever min dröm när jag står på scenen, mitt andra hem.

Kommentarer
Postat av: David, du vet den där så kallade vännen! ;)

Du var så himla duktig idag Kajsa!
Jag älskar din blogg, och dig med! ;)
Du är min bästa vän! tänkte bara säga det igen! <3

2013-03-28 @ 19:19:30
URL: http://nattstad.se/lifeasdaviid

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback