Mar. 09, 2013

Hej, bloggade inget igår men jag satt kvar efter skolan och klippte min mix mes Åke så nu är den klar. Ska nog fin slipa den lite sen. Jag sov hos Anton igår, vi såg Sinister som är en skänk film. Usch den var skit läskig men ändå as bra! Ikväll sover Anton här, oj Claras familj kommer hit på middag och sedan ska vi se melodifestivalen. Åh jag önskar verkligen att Robin Stjernberg vinner!! Han är så värd det!! Idag har jag varit ute med Antons familj Olle och Maja. Vi eldade ute och gick på isen, super mysig dag! Jag kanske läger upp bilderna, tror inte det blir idag.


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback