KVÄLL

 Nu är jag hemma, sitter vid mitt skrivbird och tittar ut över fina Ludvika.
Idag har varit en bra och skön dag, jag vaknade hos Anton. Vi åt frukost sedan blev vi hämtade av min familj.
Vi åkte till Kupolen och var där typ hela dagen. Jag köpte lite nya kläder, väldigt nöjd!
Jag köpte en skinnjacka, för första gången i mitt liv äger jag en sådan! Så himla nöjd!
Sedan tre tröjor på Gina, ett halsband och plattå skor.
Nu kommer det bli mycket roligare att komma tillbaka med snygga kläder.
Håller på att ladda in bilderna till datorn just nu, men min kamera tar typ 233425 år på sig att bara hitta filer...
 
Saknar dig rejält lille kotte!

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback