GODMORGON

Igår blev jag äntligen klar med min judendoms text. Jag är ganska nöjd med den, men den bygger mest på detaljer.. Och det ska den inte egentligen, utan mest på egna tankar, men jag har ju kristendomen kvar arg skriva om också så då kan jag tänka på det mer. Igår hade jag iallafall en BÄST kväll med KAbAM, vi grillade i en kolsvart skog, det var så skönt att vi kunde träffas! Det var jätte längesen! Idag måste min mix bli helt klar, annars kommer jag nog inte hinna vara med på påskmixen..


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback