GLAD PÅSK

Hej hörni! Förlåt min uppdatering har sugit nu på senaste tiden, men jag har haft mycket att göra..
Igår sov jag hos Alicia, fysatan va mysigt! Det var så längesen så det var jätte bra!
Vi gick till hemmakväll på kvällen, b&j for the win!
Idag ska jag cykla, äntligen! Jag ska släppa taget av min trogne vän hjälmen, har haft cykelhjälm ända tills nu.
Mina föräldrar är inte så positivt inställda på detta, men tack ändå till dem för att jag slipper ha den.
Senare idag ska jag nog träffa oliver en sväng, sen ska jag cykla vidare till sörvik. 
Att cykla med musik det är livet.
 
Tänkte bara säga tack till er, tack till alla er som läser detta.
Ta åt er det här nu, för det här skriver jag från hjärtat till er.
Jag blir så himla glad när ni kommenterar. Angående påskmixen, har jag fått jätte många kommentarer om hur bra jag var och modig osv. Jag blir så otroligt himla super duper jätte sjukt glad. Känner mig verkligen nöjd och glad då över att jag kanske gjorde något bra, och att det var en mening med det jag gjorde.
 
Tack så himla mycket för allt stöd ni ger mig, genom att läsa min blogg, kommentera osv. 
Det betyder otrolgit mycket för mig! 
Kärlek till er!

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback