DANS

Håller på med dansen, eller ja.. jag försöker iallafall..
Jag har skypat ett tag nu med en betydelsefull vän, och sedan har jag ätit kakor ^^
Jag skulle ju vara nyttig? Åh måste det vara så svårt, okej jag börjar med mitt nyttiga liv när kakorna är slut.
Idag var det 80-90 tals tema, ja happy girl here, det var typ fem stycken utklädda.. peace to the world!
Först ångrade jag mig, men sedan var jag ändå glad att jag var utklädd, det visar att jag SKITER i vad folk tycker om mig. 
De som inte klädde ut sig vågade inte eller var rädda för vad folk skulle säga..
Åh come on, YOLO

Kommentarer
Postat av: annalinnies

Du va jätte fin :)

2013-03-21 @ 17:17:32

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback