BRYTDAG

Jag har mycket att göra idag, först skulle jag och Alicia klippa låtarna men ljuder funkade inte.. Snart kommer Anton med bussen och jag ska ta cykeln och möta honom. Nu kan jag äntligen släppa taget om min trogne vän hjälmen, trots att jag inte är 15 än. Men vem lyder den regeln? Jag har gjort ända till nu iallafall, men nu får jag cykla utan! Så skönt! Sedan ska jag och Anton ner till Alicia och hjälpa henne.
Det är en stor dag idag! Ikväll ska jag, Minna, Bianca och Alicia grilla i skogen. Åh det ska bli så himla mysigt!


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback