BRYTDAG

Idag vaknade jag bredvid Josefine, hon sov här igår.
Vi köpte pizza och åt här hemma, vi skrev också klart våra noveller. Är riktigt nöjd med min faktist. Jag älskar verkligen att skriva berättelser och texter, kanske inte fakta texter. Det är bara jobbigt..
 
Anton följde med mig hem och vi åt mat, jag försökte jobba lite på dansen men det gick inte så bra.
Nu har jag rättat novellen och ska snart komma på mer på dansen. 
Anton åkte med bussen för ett tag sen, han kommer snart tillbaka. 
Ikväll ska vi på middag.

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback