BÄSTA DAGEN PÅ LÄNGE

Idag har verkligen varit en super bra dag!
Jag har umgåtts med mina helt fantastiska vänner hela dagen, åh va jag har saknat er!
Nu är vi back on track igen, känner mig mycket starkare nu, när jag har fått er tillbaka igen.
 
Anton följde med mig hem och nu ska han kolla på hockeymatch, sedan kommer han hit och sover här igen ^^
Nu ska jag börja med min feedback på judendoms texten, och sedan ska jag börja med min mix om jag hinner.
Det börjar dra ihop sig rejält, jag har drygt 3 veckor på mig..
 
Har påbörjat en nyttig period nu, och ja det går ganska bra hittils. Jag har varit utan sötsaker i några timmar redan :D Haha, det är ju värt ett försök iallafall. Hur det än går..
 nu

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback