ÄNDRING

Blev lite krångel nu, men jag ska förklara för er.
I år skulle KAbAM dansat på påskmixen, men just då åker Minna till Spanien och då ville inte Alicia och Bianca heller vara med. 
Så då bestämde jag mig för att dansa själv, detta betyder så mycket för mig och jag älskar verkligen att stå på scen!
Igår fick jag ett sms ava Alicia där det stod, "Jag kanske vill vara med å dansa på påskixen" 

Då tog jag det som ett helt klart ja, och skrev det direkt på bloggen. Men det var ju fortfarande inte helt säkert, och när det inte är helt säkert då bestämde jag mig för att jag ändå gör det själv.
Så det var mitt fel att det blev som det blev, jag kommer göra det själv ändå, och jag är faktiskt väldigt taggad.
Lite nervöst är det ju såklart, men jag vet att jag inte kommer ångra mig!

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback