1 år

Okej det här var nog 15192730126 gången jag sa det idag, men ja det är det iallafall. Dagen har varit kanon bra! Imorgon ska vi träna på dansen till på torsdag då vi har dans lektion för vår grupp. Men åh, jag måste börja med min dans. Jag har bara kommit igång lite... Inatt sover iallafall Anton plutt här.
Alicia kom hit och åt mat, jag bakade en tårta som ni kanske har sett på min privata insta, men den blev bra men inte så god som jag trodde.. Vi såg på en gammal film med mig och Alicia för 2 år sedan, åh den är så ful så den blir rolig. När Alicia hade åkt la jag och Anton oss i badet, åh det var så himla mysigt! Nu ska vi snart lägga oss och bara mysa oss till sömns. Sov gott alla ni, ni är bäst!'


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback