TAGGA

Är riktigt taggad tills imorgon! Det ska bli så fruktansvärt roligt! Jag ska flyga själv till Spanien!! Åh, helt amazing!
Kommer shoppa mycket, sola, bada och bara umgås med underbara människor och ha det bra!
Det känns så konstigt att jag ska få träffa Anton imorgon, känns som det var en evighet sedan jag såg honom. Men nu har jag "vant" mig utan honom. Men det är skönt att få träffa alla igen!
Har precis packa klart allting och nu står klockan på 04.20, kommer bli underbart! Jag har fixar tidsinställda fram till måndag/tisdag vet inte vilken dag. Men sen hann jag inte mer tyvärr, men om jag har tid kan jag blogga därifrån.
1000 kramar på er!! Love u all


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback