SISTA KVÄLLEN MED ANTON

Innan Spanien :)

Igår vaknade jag hos Anton, vi åt frukost och sedan åkte vi moppe in till mig. Vi åkte sedan ner till Alicia så hon fick åka med Anton till sörvik.
Jag och pappa åkte hem och hämtade fiske saker, sen åkte vi till sörvik.
Jag Anton och Alicia tog ekan ut på burtjärn och fiskade.
Anton drog upp en liten gädda och själv fick jag en stolt mört. Sedan på kvällen badade vi och vi sov över hos Anton.
Idag åkte vi tre till kupolen, jag köpte två linnen jag tänkte ta med till Spanien. Båda var från Gina.
När jag kom hem skjutsade jag ner Anton på stan och cyklade vidare till Jossan. Vi hade kul som vanligt och nu sover Anton hos mig, sista kvällen innan vi skiljs åt i en vecka.

Nu ikväll sover Anton hos


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback