NIGHT

Ikväll har varit en skön kväll, jag har inte gjort överdrivet mycket utan bara chillat och snackat med Anton i en timme. Men vi snacka rbara där han har wifi och då på viber så det är lugnt.
Tänk imorgon är det sista dagen hemma, det känns verkligen inte så. 
Tiden har gått så fort, samtidigt som den har gått hur segt som helst. 
Men jag kommer sakna alla här hemma så mycket, det känns så konstigt att åka utan familjen.
Men jag ska ju möta upp Anton, så det känns bra iallafall! Har saknat honom så himla mycket!

Igår sov ju Erika hos oss, det var mysigt och kul att hon kunde komma! Det var så längesen! Men på dagen cyklade jag ner till Alicia och vi åkte upp till skolan och lämnade några böcker. På samma tur så letade vi efter min skinnjacka som jag har lyckats tappat bort. 
 
Vad vill ni att jag ska skriva om i mina tidsinställda? NI bestämmer vad ni vill läsa om, men om ni inte har kommenterat innan imorgon kväll så hinner jag inte. Så gör din röst hörd, snabbt! ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du göra en room tour?

2013-06-19 @ 11:00:59

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback