MINA NÄRMSTA VÄNNER

Jag har två riktigt bra kompisar, som jag kan lita på i vått och torrt och som aldrig sviker mig även fast jag kan vara en röv ibland. Men dom finns alltid där för mig, när jag än behöver dom. När jag behöver ett skratt, en kram eller en hjälpande hand. De är som stjärnorna, dom kanske inte alltid syns, men jag vet att som alltid finns där.
De två vänner jag pratar om är såklart Alicia och Josefine. 
 
Alicia har jag känt i ungefär 9 år, sedan lekis. Hon är min soulmate, syster och min andra halva. Vi är hälften av varandra, jag känner henne rakt igenom. Det är helt sjukt egentligen hur bra man kan känna en människa, jag känner henne bättre än vad jag känner mig själv. Jag tror faktiskt också att hon känner mig bättre än vad jag själv gör. Det finns verkligen inget hon inte vet om mig, och jag vet allt om henne. Jag kan prata med henne om allt, hur pinsamt det än kan vara så säger jag det, men med Alicia känns inget pinsamt. Jag ska säga såhär, det går inte att beskriva min vänskap med Alicia. Det går inte, den är så stark. Den är så sjukt otroligt stark så inget skulle kunna bryta den, och det känner jag ända in i hjärtat.  Tack för att du har gjort mig till den människa jag är idag och att jag får dela med mig av så mycket till dig. Tack för att du står kvar vid mig, hur dum eller sur jag än blir. Det betyder världen för mig! Jag älskar dig så himla himla mycket, kan inte beskriva och det vet du om. Skulle ALDRIG klara mig i livet utan dig, ingen överedrift! Tack för allt du gör för mig, varenda grej betyder så mycket. Men det som betyder mest är att jag fått ta del utav så mycket i ditt liv som jag har fått. Att jag får stå dig så nära, är så fantastiskt!<3
 
Josefine har jag konstigt nog bara känt i två år ungefär, men ändå inte två år. Vi lärde känna varandra på hösten i sjuan, sen gled vi isär på något vis, vi va inte under sommaren inte på höstterminen i åttan. 
Men sen, på sportlovet och omkring den perioden nu i åttan lärde vi känna varandra så sjukt mycket.
Det är galet att jag har börjat lära känna henne så bra som jag har gjort, på bara några månader. 
Jag kan prata om allt med henne, det är som att prata med en sten. Hon säger ingenting till någon, och det är en sån trygghet att veta. Vi kan visa alla sidor med varandra, galna, ledsna, övertrötta, glada, arga, irriterade och pratsamma. Jag är så otroligt glad över att jag har fått träffa en sån människa som dig Josefine. Det är så fruktansvärt roligt att vara med dig, jag tycker verkligen det!! Vi skrattar jämt, och har alltid nåt busigt på G. 
Jag har byggt upp ett sånt starkt förtroende för dig, på så kort tid. På bara några månader har du och jag gått från inget till allt. Det är galet! Vi har fått så bra kontakt och byggt upp ett sånt starkt band med varandra, som aldrig går att bryta. Tack för allt du gör för mig, att du alltid stöttar mig. Du reser mig upp när jag faller ner på marken, men först skrattar lite. Du gör mina dagar så bra, jag kan inte beskriva dig Jossan det går inte. Jag är så glad att jag känner dig, att du har blivit som en syster för mig. Jag älskar dig så sjukt obesrklivligt mycket! Tack för att du alltid står kvar vid mig även om jag blir lätt irriterad och sur eller om jag är en korv. Tack för allt! Jag älskar dig!! <3
 
Tack för all tid ni lägger ner på mig, ni betyder jorden för mig! Skulle jag inte ha er skulle jag inte klara mig i världen. Ni är dom jag går till skolan för, skrattar för och åt. Jag älskar er så himla mycket mina själsfrändar, ni betyder allt för mig! Ni är två tredjedelar av mig!<3
 
 

Kommentarer
Postat av: josse

älskar dig bästa vän! själsfrände!! <3 <3

2013-06-22 @ 23:53:09

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback