MIN DAG

Jag kom hem halv tre igår (idag*) då hämtade pappa mig Bianca och Alicia. Vi släppte av Bianca och sedan åkte vi hem till mig och Alicia sov hos mig. Vi vaknade imorse vid sju och vi gick upp åt frukost, jag dushade och sedan cyklade vi till skolan. Idag var jag för första gången osminkad i skolan. Det låter as töntigt att säga att det var första gången, men jag vågade inte förut, men nu vågar jag! Det var så skönt, skulle lätt kunna va det nån mer dag!
Idag somnade jag och Alicia å spanskan, vi la oss på golvet och sedan somnade vi. Åh va skönt det var.
På no:n fick vi glass, det blev några över så jag åt tre stycken, beach 2013 här kommer jag!
På lunchen gick jag hem med kära Josefine, vi åt lunch här och snackade. Sen la vi oss i min säng och vilade i typ tio minuter innan vi var tvungna att åka igen. So:n var inte speciell, men efter skolan följde jag med Alicia hem och åt lite mellanmål. Sedan åkte jag hem och kollade på Biggest Loser finalen repris, älskar verkligen det programmet! 
Sedan utbrast jag sedan ut i tårar, väldigt ovanliga. Jag blev plötsligt att sakna Anton så in i helvete, fast jag har ändast varit utan honom i två dagar. Men jag har varit as ledsen hela eftermiddagen sedan dess, jag har gråtit lyssnat på ballader och kollat på bilder från min systemkamera på mig och Anton. Men på kvällen åt jag och Alicia glass och så mötte vi Hanna, Emma och Filippa. Lite senare kom Emma. Men jag åkte hem direkt, och fortsatte grina. Eller det var inte meningen att jag skulle gråta men det kom fram igen. 
Men det känns bättre nu, Josefine fick mig att tänka om. <3
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback