LISEBERG

Igår var verkligen en toppendag! Vi åkte massa roliga karuseller och hade det super mysigt tillsammans. Jag umgicks med Alicia, Felicia, Josefine, Ronja, Minna och Bianca.
Vi åkte flumeride, Lisebergbanan och kållerado. Sedan vi som vågade åkte även kanonen och balder. Vi åkte med bussen åtta ifrån Göteborg och vi kom fram halv tre till Ludvika.
Nu känner jag mig svimmfärdig och är yr!
Idag åker Anton till Spanien, kommer sakna honom så otroligt mycket! Han betyder så fruktansvärt mycket för mig, han är en del av mig. Men nästa vecka på torsdag så kommer jag efter med flyget. Det är helt sjukt att tiden har fått så fort, jag ska till Spanien nästa vecka!
Det ska bli så himla roligt, jag ska verkligen bli brun! Det är spännande eftersom jag aldrig har varit där förut, så nu blir det första gången!
Ni får ha en fortsatt bra dag! Kramar!


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback