KUPOLEN

Idag har jag varit i kupolen med Hanna, mamma och Clara. Jag vaknade vid 12 idag, åt lunch direkt sedan hängde jag tvätt och sedan åkte vi iväg. När vi bar i kupolen kollade vi på saker till Spanien, och vi hittade fina saker!
Jag har äntligen införskaffat mig en långklänning! Jag är så nöjd med den. Sedan köpte jag en blus som är ett linne typ, också väldigt fint! Och till assist ett par ljusblåa tygskor. På nåt konstigt sätt går alltid mina tygskor sönder..
Men sedan köpte vi schampo och sånt man kan behöva. Ska göra ett tydligare inlägg om vad jag köpte ikväll!
Kram!


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback