JOSEFINE

 Igår sov Jossan hos mig, hon kom typ vid nio. Vi gick en promenad som slutade med prat nere vid kyrk, vi stötte på Bianca och Ronja. Vi stod där ett tag sedan gick vi tillbaka hem igen.
Vi duschade av oss och sedan låg vi och snackade jättelänge. 
Nu sitter jag här klockan 07.00!?! Och då kan man undra varför? Men det är för Jossan skulle ha körlektion, så vi gick upp klockan sex och åt frukost. Så nu tänkte jag att jag skulle göra lite tidsinställda åt er, medans jag är i Spanien.
Hoppas ni får en bra dag! Kram!
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback