HELLO

Nu ska jag starta upp bloggandet på riktigt, jag har flera saker att blogga om. 
Jag ska försöka göra tidsinställda under min resa till Spanien. Alltså det är helt sjukt, det känns som det nyss var 149 dagar kvar och nu är det bara 6 dagar. Jag åker alltså på torsdag morogn. Då får jag träffa alla igen, det kommer bli så sjukt roligt!!
Jag har inte hittat min kamera på jättelänge så jag letade idag och hittade den ingenstans, hade velat ha med den till skolavslutningen idag men jajg hann inte hitta den. Efter skolavslutningen följde Jossan med mig hem en sväng, vi gjorde inte mycket. Vi chillade mest och la oss i min säng. Men sedan började vi leta efter min kamera igen, vi hittade den inte så vi kom fram till att jag kanske hade glömt den hos Anton. Så vi åkte ut tull sörvik även fast han inte var hemma så kanske man skulle se den in genom ett fönster, men vi såg inget. Så när vi kom hem hittade jag kameran i min garderob. Onödig resa till sörvik, men nu har jag kameran iallafall och jag är så glad över det. Jag vill ju ha med den till Spanien, det är så viktigt för mig!
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback