GODNATT

Imorgon ska vi åka till kupolen, kanske ska min trogne vän Alicia följa med, men inget bestämt än.
Vi ska kolla lite om jag behöver något till Spanien, till exempel en lång klänning vill jag investera. 
Idag när jag låg med telefonen så ringde det, och det var Stefan och Anton som ringde! :D Blev så himla glad när jag fick prata lite med dem! 
Min plan är att försöka göra något varje dag nu innan jag åker till Spanien, så tiden går snabbare. 
Är redigt taggad till resan, det ska bli super kul!
Kommer vara Dora utforskaren i Spanien, ta kort på allt och alla och vilja utforska hela Spanien. 
ELLER INTE, kommer äta hela tiden. Ni kommer inte känna igen mig när jag kommer hem..
Nej skoja, jag ska försöka träna när jag är där.
Det får verkligen inte hända att jag går upp massor i vikt, det förstör allt!
Ska istället satsa på att gå ner nåt kilo.
Imorgon ska jag iallafall göra en packlista och se vad jag behöver köpa imorgon. 
Kram och godnatt på er!
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback