FRILUFTSDAG

Idag har vi klassfriluftsdag, det ska bli jättemysigt. Jag älskar min klass, alla är så mysiga och fina människor!
Vi ska vara vid jägarnäs och bada, ha fem kamp och bara mysa.
Imorgon och på fredag är vi ju lediga, har faktiskt ingen aning vad jag ska göra under ledigheten.
Igår var jag, Hanna och mamma på vattengympa. Det var jättekul och bra träning, det ländes verkligen i magen. Fast jag har ej träningsvärk nu, vilket är väldigt skönt!
Hoppas ni får en bra dag'

Du är mitt allt, älskar dig mer än allt❤


Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback