ESPAÑA

Hej! Om planet gick som det skulle utan förseningar kom jag till Spanien för tio minuter sedan.
Imorgon är det midsommarafton och då ska vi gå till en fin resturang och äta tror jag. Det ska bli super mysigt!
Den här veckan kommer bli så rolig, jag och Anton ska äntligen göra något den här sommaren. 
Förra sommaren gjorde vi ingenting hela sommaren. Vi rörde oss mellan Antons hus, mitt hus och cykelbanan. 
Vi åkte inte ens och badade tillsammans, vi gjorde verkligen ingenting. Vi badade 2-3 gånger på hela sommaren och då var det andra människor med.
Fast ändå hade vi så roligt tillsammans. När jag tänker på förra sommaren väcker det så många minnen, herregud börjar nästan gråta bara jag tänker på det. 
Ska berätta mer om det i ett annat inlägg, så håll utkik.
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback