ANTON ♥ KAJSA = FÖR ALLTID

Anton.. min prins. 
Det är så svårt att beskriva vår relation till varandra, den är så speciell och unik. 
Vi har inte ett förhållande som går ut på sex, sex, sex, sms, sex, sex ,sex. Utan vi kan prata med varandra, vi skrattar och har roligt tillsammans. Och jag är så glad över det!
En smart sak vi gjorde utan att tänka på nån av oss var att lära känna varandra. 
Har ni tänkt på det? ATT LÄRA KÄNNA VARANDRA, det är det som är KÄRLEK.
Att man känner den andre partnern rakt igenom, att man kan prata skratta och ha roligt. Att kunna mysa med varandra utan att det ska sabba något med kontakten mellan varandra. 
Det jag och Anton INTE gjorde var ju att lägga oss i sängen och ha sex det första vi gjorde när vi var första gången, utan vi lärde känna varandra och bara pussades och sånt. Det fanns inte på kartan för mig att ha sex redan då, men för många är det en vana. 
För mig är kärlek en evig känsla som varar hela tiden. Det spelar ingen roll om man är arg, glad, ledsen, sur, lycklig eller förbannad. Man ska ha kvar kärleken mellan personen. Det är det viktigaste, tänk såhär. 
En sex feeling kan inte vara föralltid, men det kan kärlek göra.
 
Anton du betyder allt, jag är så himla glad att jag har funnit dig. Du rä så bra, så himla bra, jag kunde inte få en bättre än dig. Jag älskar dig så mycket, hur mycket går inte att beskriva. Du får mig att må så bra, jag känner mig verkligen speciell när jag är med dig. Jag känner mig älskad, och det betyder så mycket. Även om jag har små bröst, fula tår, lår som går ihop en halvmeter och rund mage så älskar du mig ändå. Och det betyder så mycket. Att vara en missnöjd tjej är inte alltid så roligt, men du får mig att känna mig vacker inför dig, att jag är den enda. 
Och det är precis vad du är för mig, jag kan inte tänka mig nån annan än dig! Jag är så glad att jag har dig mitt hjärta, tack för allt du gett mig, menar ej saker utan känslor och råd. Du är värd allt, om jag kunde så skulle jag köpa allt till dig, men man ju trots allt inte köpa kärlek. När vi har varandra känns allt som en dröm, jag lever i en dröm när jag är i dina händer. Jag lämnar aldrig dig, jag är så kär i dig fina du! Du är världens bästa pojkvän du är allt, inget utan dig!
Jag älskar dig!! <3 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback