ÅHH!!!!!

Min mobil är nu förevigt död, den lever inte längre..
Igår blev jag en arg människa och jag kastade den i golvet och vips så flög alla delar åt alla håll. 
Skärmen lossnade, och allt som fanns där i också. 
Blev redigt ledsen, men inte för att det just var min telefon som hade gått sönder för att jag älskade den så mycket.
Utan det var för att jag nu inte har någon mobil längre, ingen kan få tag på mig och jag kan inte få tag på någon heller.
Men vi sa att vi skulle försöka lösa det idag, men då är det jag som får betala och det är å värt varenda krona!
Men jag kör på det billigaste så det blir nog en iphone 4 på elgigan.
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback