20 FRÅGOR OCH SVAR OM MIG

Hur bra känner du Anton?
 
-Otroligt bra, känner honom rakt igenom verkligen, och jag är så glad över det! Skulle aldrig kunna vara tillsammans med någon jag inte känner.
 
Beskriv ditt och Antons förhållande?

-Det är väldigt svårt att beskriva, det är så mycket som ingår. Jag kan vara mig själv, jag kan vara cp, allvarllig, jag vågar bråka med honom och vara kärleksfull. Allt är perfekt, vi har det så bra med honom och det mår jag så bra av!
 
Oskuld?
 
-Ingen tror på det men ja det är jag, vi har inte haft det än fast vi har varit tillsammans i över ett år. Men vi gjorde rätt, ett förhållande kan förstöras så lätt av sex. Ett förhållande är så mycket mer än sex, det är känslor för varandra, förtroende och trogenhet. 
 
Pinsammaste du varit med om?

-Det var i sjuan på en spanskalektion, vi skulle kolla hur många som ville åka till spanien. Och jag ställde mig med Alicia längst fram vid katedern, och jag räckte upp handen allt vad jag pallade och sedan sa en i klassrummet. "Kajsa du är svettig" och mitt hjärta gick i 123456. Fan vilken panik jag fick! Jag blev så ledsen så jag gick hem, fyfan orkade ingenting den dagen. Jag var så arg.
Hur ofta tränar du?
-Sällan, jag tränade förut mycket med dans (zumba). Men jag har börjat med godisförbud och att vara nyttig nu, och hittils har det fungerat skitbra! Sedan ska jag börja träna mer när känner för det.
Har du bra betyg?
-Ja, jag tycker det! Jag har 4 B, 2 D och resten C. Så jag är nöjd! Jag ska verkligen satsa på högre nu i nian!
 
Vad älskar du mest av allt?
-Mat, kan inte leva utan mat, jag älskar det verkligen!! Men såklart familj och vänner också!!
 
Vad hatar du mest av allt?
-När jag har jobbat med ett prov stenhårt och verkligen lagt ner mycket tid på det, men att det ändå inte visar ett bra betyg.. Och flottigt hår, svettlukt och alkohollukt. 
 
Vad stör du dig allra mest på?
-P12or!! Stör mig som fan på yngre som lägger ut coolish bilder och skriver massa skit, åh blir så irriterad..
 
Vad är du mest/ minst nöjd med på dig själv?
-Jag är nöjd med mitt ansikte och att jag sköter hygienen! Jag duschar ofta och har deo osv, det är bra. Och jag är social, även nöjd med min rumpa. Jag är missnöjd med mina babyboobs. 
 
Vad får du ofta kommentarer om på din kropp?
-Min rumpa, det är förvånansvärt många som har sagt det. För mig var det ganska konstigt för i sjuan tyckte jag inte alls om den, jag tyckte att den var fläskig och tjock. Men efter att jag har fått kommentarer så har jag blivit mer nöjd med den.
 
Pratar folk bakom ryggen på dig? Vad tycker du om det?
-Jag vet inte men det kan jag nästan vara säker på. Alla gör det nu för tiden, bara att acceptera. Skulle bli mest besviken om jag fick höra det av någon jag står nära. Inte som Alicia, Jossan eller Anton för dom står jag alldeles för nära för att dom skulle prata bakom ryggen. 
 
Vem har du bäst kontakt med av killarna i din klass?
-Behnam och Johan.
 
Vad saknar du mest från sjuan?
-Kontakten jag hade med vissa personer, men också sammanhållningen och gemenskapen i klassen. Vi alla har börjat glida isär nu vilket är synd.
 
Vad har du för mål inför nian?
 -Att få bra betyg, att nå upp till A eller B i alla ämnen, och få den kroppen jag drömt om, och att hålla kvar den också.
 
Är du nöjd med dig själv?
-Det är helt olika, när jag känner mig fin och smal är jag det. Då kan jag spegla mig och känna mig vacker. Men ibland käner jag mig tjock och ful, och då är det bara tvärtom. Så är det. Men ja jag är nöjd med mig själv, förutom mina små bröst och fula tår.
 
Kroppsmål?
 -Bröstens väx-hastighet kan jag ju inte påverka, men om jag kunde så skulle jag öka den till 100%!  Men jag vill ha mer mellanrum mellan benen och en fastare mage. 
Har du något tix?
 
Vad kan du inte gå till skolan utan?
-Trosskydd, min telefon. Jag tycker det är äckligt och obehagligt att inte ha på sig trosskydd. Jag har det hela tiden, förutom menstiden. Men det är bekvämt att ha trosskydd enligt mig. Min mobil har jag med mig överallt!
 
Vad är dina mål med bloggen?
-Att få fler läsare och att inspirera männsikor, att få fler kommentarer och att ha mer tid till den!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

OBS! INNAN DU KOMMENTERAR, LÄS DETTA:

- Designen är gjord av http://fames.se/thessys och all kopiering är förbjuden! Ser jag min design på någon annans sida med deras loggo eller liknande, så anmäls personen omedelbart.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback